אוקלהומה סיטי נגד סן אנטוניו ויוסטון נגד גולדן סטייט בשישי מטורף / רועי ויינברג

נותרו רק שני ימי שישי לעונה הסדירה, והיום הזה מבטיח לא מעט. מפגש בין הראשונה לשלישית במערב, שחזור סדרת סיבוב שני נהדרת משנה שעברה ועוד מפגשים מעניינים (וושינגטון-יוטה, אינדיאנה-טורונטו) בערב שכולו כיף.

*

02:00-טורונטו ראפטורס (30-45)-אינדיאנה פייסרס (38-37)

הפייסרס עם שני הפסדים רצופים ולוח זמנים לא קל, שכולל, מלבד המפגש הזה מול טורונטו, מפגש נוסף מול הקנדים, משחק מול קליבלנד, ועוד שני מפגשי מפתח מול מילווקי ואטלנטה. כשהם מרחק שני משחקים מהמקום החמישי ובשיוויון עם מיאמי, מה שעלול להוביל למפגש מול בוסטון או קליבלנד בסיבוב הראשון, הקבוצה צריכה לפתוח מבערים. יכול להיות שהקאמבק של לאנס סטיבנסון לאינדי יעזור לקבוצה הבינונית הזאת שלא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים מאז תחילת האול-סטאר.

הראפטורס, לעומתם, במצב יותר טוב כשהם עם רצף שישה ניצחונות רצופים שנגמר במשחק האחרון שלהם ומרחק משחק בודד מהמקום השלישי במזרח, פער שבהחלט ניתן לסגור בהתחשב בלו"ז הדי נוח שלהם (למרות שאין להם יתרון בשובר השיוויון על הוויזארדס). בתקופה האחרונה הם מציגים רוטציה רחבה כשעשרה שחקנים משחקים לפחות רבע שעה במשחק, ורק דרוזן וקורי ג'וזף עוברים את חצי השעה. ג'וזף מציג כדורסל מצויין בתקופה האחרונה עם 6 אס' ו-5 ריב' במשחק לצד הגנה נהדרת, והשילוב שלו ליד טאקר ואיבאקה פנטסטי.

חשוב לשים לב הערב להגנה של הרכז הקנדי על ג'ף טיג, אחד משחקני המפתח של אינדיאנה, במיוחד בהתקפה. זה משהו שהמשחק יכול לקום או ליפול עליו, לצד כמובן היכולת של פול ג'ורג' (גם המצ'-אפ בין איבאקה ומיילס טרנר, שחקנים די דומים בסגנון משחקם, מאוד מעניין). מול קבוצה כאינדיאנה, שתשחק ללא אל ג'פרסון ורוב הזמן ללא סנטר מסורתי, יכול להיות שנראה את ג'ונאס ואלניוצ'אס רוב הזמן על הספסל ואת טאקר לצד קארול בניסיון לעצור את ג'ורג' ויאנג. זה נראה כמו צעד די מתבקש.

תחזית: המומנטום, והרמה של הקבוצות, יעשו את ההבדל. ניצחון ב-10-15 נקודות של טורונטו שרק יסבך את הפייסרס.

*

02:00-שרלוט הורנטס (41-34)-דנבר נאגטס (39-35)

נזכרו לשחק כדורסל בשרלוט. ההורנטס עם 5 ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים הודות להתקפה יעילה, בה שישה שחקנים שונים קולעים בדאבל פיגרס, וחמישה בין 11.5 ל-13 נקודות. העומק הזה משמעותי מאוד, במיוחד כשכמעט כל שחקן מהשישייה הזאת יכול לקלוע מרחוק ולרווח את המגרש, בין אם זה מרקו בלינלי, פרנק קמינסקי או קמבה ווקר. לצערם, הם מרחק שלושה משחקים מהפלייאוף ופוגשים רק קבוצות שככל הנראה יגיעו לפוסט סיזון עד סוף העונה, ככה שזה כנראה מאוחר מדי.

קבוצה אחרת שנאבקת נגד השעון והלו"ז היא דנבר, שנאבקת גם נגד פורטלנד. הם מרחק משחק מהבלייזרס נכון לעת כתיבת שורות אלה, כשרצף ניצחונות מרשים שלהם נגמר והם ניצחו 2 משחקים מששת האחרונים, כשבהפסדים ההגנה לא מתפקדת. לוח משחקים בעייתי עד סוף העונה ידוש מהם להתעלות, בעיקר הגנתית. החבר'ה של מייק מאלון ספגו 117 נקודות במשחק בתקופה הזאת, ולמרות שהם אף פעם לא היו קבוצה עם הגנה מי-יודע-מה, זה נתון נוראי. במיוחד כשהפלייאוף על הכף והם פוגשים קבוצה עם התקפה בכושר טוב.

שווה לעקוב במשחק הזה אחרי המפגש בין ניקולה יוקיץ' וקודי זלר. שניהם שחקנים חיוניים מאוד לקבוצות שלהם, אחד באמצעות ניהול משחק ההתקפה וקליעה באחוזים טובים והשני בזכות תנועה נהדרת בלי כדור לצד הגנה לא רעה, כשהוא לא הגו-טו-גאי אבל שחקן שעושה טוב כל פעם שהוא דורך על המגרש. הניגוד הזה ביניהם מעניין ויכול להיות משהו ששווה לעקוב אחריו, לצד ההגנה של גארי האריס על קמבה ווקר.

תחזית: אני חושב שתהיה פה הפתעה הערב, עם ניצחון של דנבר שצריכה הרבה יותר את ה-W הזה כדי לשמור על הסיכוי לפלייאוף.

*

02:30-קליבלנד קאבלירס (27-47)-פילדלפיה 76' (47-28)

כבר דיברנו לא מעט על הרצף הרע האחרון של קליבלנד, שהפסידה 9 משחקים מ-15 האחרונים וסובלת מחולשה הגנתית משמעותית. לצד זאת, באותה תקופה, קווין לאב לא חזר לכושר מלא (12.7 נקודות ב-41% מהשדה מאז שחזר מהפציעה) ואין נשק התקפי כלשהו מלבד לברון וקיירי. זה משהו שצריך להשתנות לקראת הפלייאוף, ויכול להיות שהעבודה תוך כדי תנועה תראה שמישהו מוכן לזרוח ולקלוע בדאבל-פיגרס כל משחק מלבד הביג 3. זה קריטי עבורם.

בכל מקרה, במשחק הערב הם פוגשים את פילדלפיה, שגם ניצחה 6 משחקים מה-15 האחרונים. ההבדל הוא שלה אין כבר על מה לשחק כשהקבוצה הבטיחה אי-עלייה לפלייאוף שנה נוספת. סאריץ', הולמס ושות' מראים המון פוטנציאל, אבל הם לא צריכים את הניצחון הזה. האלופה בהחלט צריכה, למרות הבק-טו-בק, כשבוסטון פוגשת את אורלנדו. לכן יהיה פה ניצחון של קליבלנד בהפרש לא משכנע במיוחד, אבל הם ינצחו.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (27-48)-אורלנדו מג'יק (48-27)

פה הסיפור די פשוט. המג'יק לא יעלו לפלייאוף בודאות, אין אפילו סיכוי תאורטי שזה יקרה ושאר העונה שלהם חסרת משמעות. קיים סיכוי שהם יעשו מה שהלייקרס והסאנס עשו ויושיבו כל שחקן מעל גיל 25, וגם אם לא הם הרבה פחות מוכשרים מבוסטון וחוטפים תבוסות מקבוצות טופ 4 על ימין ועל שמאל (19 הפרש מהראפטורס, 30 מהווריורס, 12 מקליבלנד).

הסלטיקס חטפו מהלומה לא צפוייה עם ההפסד למילווקי החזקה, והחלום שלהם לראשות המזרח עדיין קיים כשהם פוגשים את קליבלנד ב-5 לאפריל, משחק ששווה לקום בשבילו. הם לא הולכים לוותר על זה עם הפסדים לקבוצות כמו אורלנדו, אין ספק בכלל. בוסטון בקלות, כנראה בעוד משחק שבו מלך הרבע הרביעי לא צריך בכלל לשחק באותו רבע.

*

03:00-מילווקי באקס (36-39)-דטרויט פיסטונס (41-35)

מילווקי בתנופה. הם הגיעו לשיא בדיוק ברגע הנכון, עם 13 ניצחונות מ-16 משחקים שהקפיצו אותם מהמקום ה-11 למקום החמישי במזרח. הגריק פריק מראה למה הוא אחד שחקני האול-אורואונד הכי טובים במשחק, מלקולם ברוגדון רץ דרך חומת הרוקיז, קריס מידלטון נראה כאילו הוא שיחק כל העונה והקבוצה עובדת נהדר בשני צדדי המגרש.

קבוצה שאי אפשר להגיד עליה את המשפט האחרון היא דטרויט. נכון, הפיסטונס ניצחו את המשחק האחרון שלהם, אבל זה היה מול ברוקלין, בבית, ובנקודה. בעשרת המשחקים האחרונים הם ניצחו פעמיים, את פניקס ואת ברוקלין. מול קבוצות תחרותיות הם פשוט לא מצליחים לנצח, ומילווקי, שכרגע בשיוויון על המקום החמישי עם אטלנטה, בהחלט קבוצה תחרותית.

כשהם קולעים 92.5 נקודות למשחק בעשרה האחרונים יהיה להם קשה מאוד מול הגנת הברזל של מילווקי, במיוחד כאשר קנטביוס קלדוול פופ הסתבך בבעיות של נהיגה בשכרות ויש להם מצ'-אפ מעולה מול הקלעים המובילים של הפיסטונס. אף אחד בקבוצה הזאת לא קולע מעל 14 נקודות במשחק בתקופה האחרונה, והגריק פריק יעבוד טוב מול טוביאס האריס. כשיש את ברוגדון שישמור את איש סמית' ודרומונד זורק רק 8 זריקות במשחק, קשה עד בלתי אפשרי לראות את דטרויט מצליחה לנצח.

תחזית: לא משחק יפה במיוחד. מילווקי עוצרת את הפיסטונס על פחות מ-90 נקודות ומנצחת ב-10-15 נקודות.

*

03:00-ממפיס גריזליס (34-41)-דאלאס מאבריקס (43-31)

הלו"ז של ממפיס עד סוף העונה די נוח, כשמלבד בק-טו-בק מול הספרס והת'אנדר (משחק חשוב מבחינת המיקום) שאר המשחקים מול קבוצות שלא יגיעו לפלייאוף. לא מן הנמנע שנראה אותם מנצחים 5 משחקים מהשבעה הנותרים בדרך לעונה של 46 ניצחונות ואולי המקום החמישי במערב. למרות הפציעה של מארק גאסול וזה שהיה להם רצף 4 הפסדים, החבורה הלוחמת, הזקנה והחביבה הזאת לא מוותרת לאף אחד עם וינס קרטר וטוני אלן, ביחד בני 75, בעמדות הכנפיים.

דאלאס הנופלת (7 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים) לא אמורה להיות אתגר קשה מדי. ההתקפה שלהם בתקופה רעה, כשהם קולעים בעשרת המשחקים הנ"ל 95.2 נקודות במשחק. הם מעשית מחוץ לפלייאוף עם מרחק של 5 משחקים ולוח משחקים מורכב, משהו שלא קרה לדירק נוביצקי הגדול יותר מדי פעמים בקריירה. אבל כשהוא ושאר הקבוצה לא מצליחים למצוא את הרשת, קשה לראות אותם מתחילים לחורר פתאום רשתות מול ממפיס שצריכה כל משחק.

תחזית: המאבריקס לא יצליחו לעבור את ממפיס, יקלעו בין 90 ל-95 נקודות ויפסידו.

*

03:00-ניו אורלינס פליקנס (43-32)-סקרמנטו קינגס (46-29)

בשקט בשקט, ניו אורלינס התחילה לשחק כדורסל מצויין. הם לא יגיעו לפלייאוף (4.5 משחקים משם), אבל 7 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים זה לא משהו של מה בכך כשחלקם באים מול קבוצות פלייאוף לכל דבר. יש תיאום מסויים בין דיוויס לקאזינס, שאחד זורק 20 זריקות במשחק והשני זורק 5.5 פעמים מחוץ לקשת בתקופה הזאת, בה השניים חולקים 25 ריבאונדים בערב, ג'ורדן קרופורד נראה כמו השחקן השישי לו חיכו כל כך הרבה זמן בניו אורלינס והם מציגים הגנה והתקפה, לסירוגין, טובות מאוד. אוהדי הקבוצה יכולים להיות מעודדים לקראת השנה הבאה.

גם האוהדים של היריבה, סקרמנטו, יכולים להיות אופטימיים. הם לא משיגים ניצחונות, הם לא צריכים, אבל כן מקבלים ניצוצות מבאדי הילד (14.4 נקודות למשחק בעשרת המשחקים האחרונים), וילי קאולי סטיין (11.4 נק' ו-7.4 ריב') וסקאל לביסייר. זה סימן טוב לעתיד לצד הלוטרי ובחירת הדראפט של ניו אורלינס, אותה הם קיבלו בטרייד על דמרקוס קאזינס שלראשונה יפגוש את סקרמנטו כיריב אחרי תקופה ארוכה בקבוצה.

תחזית: המשחק למעשה חסר חשיבות ולכן יכול ללכת לכל כיוון, ובמקרה כזה אלך על הקבוצה הטובה יותר, שבמקרה גם מחזיקה במצ'-אפ לא רע בכלל מול סקרמנטו, למרות הפוטנציאל הגדול של וק"ס ולביסייר. ניו אורלינס בקלות.

*

03:00-מיאמי היט (38-37)-ניו יורק ניקס (47-28)

המשחקים בשלב הזה של העונה מתחלקים לשלוש: משחקים בין שתי קבוצות פלייאוף שמבטיחים לא מעט, כמו המשחק הבא, משחקים בין קבוצות שצריכות כל ניצחון וכאלה שהעונה גמורה מבחינתן, ומשחקים בין 2 קבוצות שכבר בים. המשחק הזה, ללא ספק, משתייך לסוג השני. מיאמי נרגעה אחרי הרצף המדהים ועם 3 ניצחונות מששת המשחקים האחרונים, והמצ'-אפ הקשה של אינדיאנה יכול לעזור להם לפתוח פער עליהם במקום השביעי במזרח.

אפילו יותר מזה, ביום רביעי מיאמי הביסה את הניקס (88-105) במשחק די חד-צדדי, שהבטיח את זה שמכנסי הברך, שוב, לא יגיעו לפלייאוף. הם יכולים להנות מהכושר הטוב של פורזינגיס והרננגומז, קו קדמי שיכול להיות שלד לשנים הבאות. ניצחונות העונה הוא לא אמור להביא, ואין לו שום סיבה להביא בעצם. למרות זאת אני חושב שתהיה כאן הפתעה שתסבך את המזרח עוד יותר, וניצחון איכשהו של ניו יורק.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (31-43)-סן אנטוניו ספרס (17-57)

ס"א קרובה להבטחת המקום השני במערב, אחרי ההפסד לווריורס, כשהם עם יתרון של 6 משחקים על יוסטון השלישית. הקבוצה עדיין מציגה מועמד ל-MVP והרבה עומק, אבל הם יכולים להוריד הילוך לקראת סוף העונה עם המקום השני בכיס, אם וכאשר הם לא יגיעו למקום הראשון בקונפרנס, אבל עדיין קיים סיכוי (קטן, אבל אפשרי).

אוקלהומה, היא עוד קבוצה שבתנופה, כשהם עם 8 ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים. ווסטברוק נראה כמו MVP ומתקרב לשיא ה-TD של אוסקר רוברטסון (הוא צריך עוד 4.1 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים במשחק עד לסוף העונה בשביל להבטיח ממוצע טריפל-דאבל עונתי), ויקטור אולאדיפו מחורר רשתות (17.6 נקודות למשחק עם 48.8% מהשלוש), ההגנה נראית טוב וקנטר מוסיף כוח אש מהספסל. המקום הרביעי אולי בטווח השגה בהתחשב בלו"ז הסביר שנשאר, כשהמשחק הכי קשה שלהם עד סוף העונה הוא היום.

השאלה המרכזית הערב היא איך סן אנטוניו יכולה לעצור את ווסטברוק ואולאדיפו. ההגנה בקו האחורי הייתה ונשארה נקודת החולשה שלהם, זה בלט מול הספלאש בראד'רס, ומעניין לראות איך הם יסתדרו מול השניים. סביר שנראה את טוני פארקר מוחבא בהגנה על אנדרה רוברסון, והשאלה היא האם קוואי ישמור על ווסטברוק או על אולאדיפו. לאוקלהומה יש כוח אש בקו הקדמי שיכול להתמודד עם זה של סן אנטוניו, כשטאג' גיבסון וסטיבן אדאמס יקשו על אולדריג' ופאו גאסול. הקו האחורי הוא המפתח הגדול ביותר.

תחזית: משחק אש, כזה ששווה לקום בשבילו, וקרב ישיר בין שני מועמדי MVP. אני חושב שיגמר בהארכה, ושם הביתיות והלב הענק של הצ'יטה יתנו את זה לאוקלהומה סיטי.

*

04:00-יוטה ג'אז (29-46)-וושינגטון וויזארדס (29-46)

משחק בין שתי קבוצות שעמוק במאבקי מיקום, אחת על המקום הרביעי במערב והשנייה על השלישי במזרח. הג'אז עם שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים וההגנה שלהם, אחרי תקופה טיפה בעייתית, חזרה לעצמה, אבל הערב הם עלולים לשחק בלי ג'ורג' היל, הברומטר של הקבוצה ואחד השחקנים החשובים ביותר התקפית. כשגם ראול נטו בחוץ יש מחסור ברכז הגנתי, ומהלך מחוץ לקופסה יכול להיות השילוב של הגארד/פורוורד המגוון, ג'ו אינגלס. אינגלס העצום מוביל את הקבוצה באסיסטים בתקופה הזאת לצד 9.3 נקודות ומד ה-+/- השלישי הכי גבוה כשהוא משמעותי ב-2 צדדי המגרש, הוא השחקן האקספוזנציאלי ביותר ב-NBA.

וושינגטון תנסה לעצור את אינגלס ואת הג'אז. יש להם לוח משחקים מורכב עד סוף העונה, שכולל שני מפגשים מול מיאמי ואחד מול גולדן סטייט. הם ניצחו ארבעה משחקים לאחרונה, כשהספסל שלהם בכושר נהדר. שימו לב לזה: ב-5 המשחקים האחרונים, חמשת השחקנים עם ה-+/- הכי גבוה הם מחליפים (בוגדנוביץ', מהנימי, אובורה, ג'נינגס וג'ייסון סמית') שכל אחד מהם מוסיף המון, וזה יכול לאפשר לחמישייה לנוח קצת לקראת הפלייאוף. אין להם עוד בק-טו-בקס העונה, אבל בכל מקרה התרומה מהספסל יכולה להיות משמעותית.

תחזית: המשחק הזה מפגיש בין הגנה מעולה להתקפה חכמה, מה שבדרך כלל מבטיח הרבה עניין מבחינה טקטית. וושינגטון קבוצה מאוזנת עם הרבה כלים וחמישיות, אבל גם יוטה, מהכיוון ההפוך. זה יהיה צמוד ואני הולך עם ההגנה, וניצחון של יוטה ב-5 עד 10 נקודות.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (14-61)-יוסטון רוקטס (24-51)

הרוקטס קרובים להבטחת המקום השלישי במערב, כשהם מרחק 6.5 משחקים מסן אנטוניו ו-5 מיוטה. כשנותרו 7 משחקים לסיום זאת רק שאלה של זמן, בהנחה שלא יקרה משהו מטורף. לכן העונה הסדירה שלהם בגדול נגמרה, ואין שום בעיה עם כך שהקבוצה הפסידה את שני משחקיה האחרונים. אחד מהם היה מול אותה גולדן סטייט, 106-113 לווריורס.

הווריורס עם 9 ניצחונות רצופים, כשהספלאש בראד'רס מצאו את היד בחזרה (השניים קולעים 9.2 שלשות ב-46.7% במשחק), גרין עושה הכל בשני צדדי המגרש והספסל משנה משחקים, בדיוק כמו בעונת 73 הניצחונות (העונה הסדירה). הם קרובים להבטחת הביתיות לכל אורך הפלייאוף כשהקבוצה נשמרת טוב מאוד. אף אחד לא עובר את ה-34 דקות למשחק במהלך הרצף ועשרה שחקנים משחקים כרבע שעה לפחות במשחק.

היעילות שלהם בשני צדדי המגרש, יחד עם זה שהמשחק די חסר חשיבות לרוקטס שבבק-טו-בק (בו ג'יימס הארדן, טרבור אריזה ואריק גורדון שיחקו 36 דקות כל אחד) בחוץ, מובילה אותי למסקנה שזה יהיה ניצחון חד-צדדי של גולדן סטייט, במשחק שבמצב שבו לשתי הקבוצות יש על מה לשחק יהיה מעניין הרבה הרבה יותר.

*

[table “13” not found /]
[table “15” not found /]

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
304 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יאיר
יאיר
31/03/2017 11:33:30

וואו! איזה יום שמח לי היום! היה אפשר לדלג על אתמול.

יוסי
יוסי
31/03/2017 11:36:15

רועי אחלה סיקור וסוף סוף קצת מילים טובות על הפליקנס

שגיא נאור
שגיא נאור
31/03/2017 12:29:01

פריוויו אדיר, רועי.

אחד הלילות הכי מעניינים העונה למרות שכבר מרגישים את סופה.
4 הראשונות בשני הקונפרנסים כולל 3 משחקים ראש בראש מתוך אותה שמיניה.

מעניין אם הלילה דאנטוני יזרוק את המשחק בבק2בק וייתן קצת מנוחה להארדן והאחרים. נקווה שלא כדי שיהיה קצת עניין. הרוקטס כבר ניצחו באוראקל באחד המשחקים הכי איכותיים העונה.

עם כל הריצה המדהימה של מיאמי הם עדיין במאזן שלילי ולא הבטיחו את מקומם בפלייאוף. הנצחון הלילה של הבולס הכניס אותם חזק לתמונה ואם גם הפיסטונס ינצחו הלילה אולי גם הם יחזרו לעניינים, למרות תקופה מסוייטת לאחרונה.

תוך 24 שעות כל 4 הראשונות במזרח הפסידו וכל אחת יכולה להרגיש פספוס הזדמנות. אם הקאבס יתנו מנוחה לכוכבים עוד יכולים למצוא את עצמם מתדרדרים למקום הרביעי אבל בשביל שזה יקרה האחרות צריכות להפסיק לחלק מתנות.

עם כל הריצה היפה של התאנדר והקמבקים של ראסל שייזהרו לא ליפול למקום 7 וסדרה עם הספרס. את הקליפרס או יוטה הם יכולים להפתיע, מול ס"א אין להם סיכוי לדעתי. זה גם יכול להיות קריטי על האמויפי כי מקום 7 יפגע לראסל בסיכויים כשהארדן נעול המקום 3.

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
31/03/2017 22:37:27

לגמרי מסכים איתך רועי. הארדן מושך בשביל מאמץ האמ.וי.פי. זה ייפגע להם בפליאוף אם הם לא יורידו קצת הילוך.

ולדי קוגן
31/03/2017 12:44:46

Hופי של משחקים היום. נצחון היום על הספרס יסגור את התואר מבחינת ראס, גם יוטה וושינגטון יופי של משחק. ג"ס יפרקו את יוסטון 30 הפרש קל, מקווה בשביל יוסטון שיתנו מנוחה להארדן.

Berch
Berch
31/03/2017 12:58:14

תודה על הפרוויו
נראה שהלוחמים מצאו חזרה את הקצב אחרי שדוראנט נפצע… אני לא ביוח בכלל שזה טוב להם שהוא יחזור. הוא יקלע את 20-25 הנקודות שלו אבל ההירארכיה שוב תיפגע.
נראה

דה שוט
דה שוט
31/03/2017 14:16:44

אפילו לא בצחוק
🙂

Smiley
Smiley
31/03/2017 15:41:45

קמת הפוך על הבוקר בשישי? 😉

אתה לא מעלה שחקן כמו דוראנט מהספסל (זה לא ג'ינובילי למען השם?!?!)/

צאו מהסרט הזה של דוראנט מהספסל (אלא אם כן הוא פצוע) – מדובר בשחקן התקפה אולי הטוב בליגה אתה לא מקרר אותו על הספסל

רועי ויינברג
31/03/2017 15:51:16
Reply to  Smiley

מה עדיף? לפרק את המומנטום של החמישייה הכי חמה בליגה?

Ish
Ish
31/03/2017 15:53:14

גם עם דוראנט לפני הפציעה הם היו החמישיה הכי חמה בליגה

עידו גילרי
עידו גילרי
31/03/2017 16:02:31

אל תדאג אחרי הפסד ליוסטון או וושינגטון או מי שלא יהיה כולם יתחילו לדבר על כמה הם תלויים בדוראנט.

ןפומה
ןפומה
01/04/2017 0:45:38

בהחלט רעיון מצוין
עבד יופי עם איגי אין סיבה שלא יעבוד עם דוראנו ואז קב בפיגור לא תצליח לחזור בעזרת הספסל.
זה רעיון ג^וקר וקאר המאמן החכם בליגה מן הסתם ינסה אותו .

פאקו
Admin
31/03/2017 13:26:16

פריוויו מצויין, רועי. יופי של משחקים היום.

אבי
אבי
31/03/2017 13:37:32

פריוויו מצוין… אם כי, אני מתקשה ללכת איתך על הפתעה של הניקס במיאמי.
הרי רק שלשום הם קיבלו מהם בראש, בבית של הניקס. אז הניקס בחוץ יפתיעו…? ועוד כשמיאמי צריכה את המשחק הזה ממש?

לא נראה לי שהיא תפסיד את ההזדמנות להרוויח עוד נקודות ולהתברג בפלייאוף.

dor bloch
Editor
31/03/2017 13:58:43

פריביו נהדר ליום טירוף, מחכה כבר ללילה 🙂

Mbk
Mbk
31/03/2017 14:17:20

יופי של פריוויו
אני לא בטוח שהקבוצות יתנו 100 אחוז הלילה ולא אתפלא אם יהיו לא מעט תבוסות

דה שוט
דה שוט
31/03/2017 14:25:07

צרות של עשירים :
כל העונה הלוחמים עמלו כדי להכניס את דוראנט למשחק שלהם. קליי וקרי זזו הצידה בתורם, גרין ויתר על ההתקפה ואיגי התכנס אל תוך עצמו.
ואז דוראנט נפצע והקלפים נטרפו. קבוצות הריחו דם והפאניקה תרמה את שלה. ואולם, עם התפזרות אבק הפיצוץ, התברר שכמות הנזק קטנה משציפו. הלוחמים חזרו אל המקורות – ההגנה החכמה והקשוחה והשלשות המצמיתות מכל טווח, בכל זמן ובכל שלב של ההתקפה. פתאום הם עם 9 נצחונות רצופים, השניים האחרונים ב-B2B מרשים בחוץ, מול אריות המערב.
עכשיו הם ב-"בעייה" : בקרוב דוראנט יחזור וחוזרים לריבוע מספר 1. יש קבוצה מאומנת וחכמה, עם יד חמה, הגדרת תפקידים מדוייקת ומעל לכל הירארכיה ברורה – ויש כוכב על שבא לטרוף את הליגה ויש לו הרבה מה להוכיח.
אני לא חושב ש-ג"ס ללא דוראנט חזקה יותר מ-ג"ס עם דוראנט. הנצחונות האחרונים היו יפים אבל יש כאן גם עניין של רגליים ושחיקה. ראינו מה קרה להם בשנה שעברה מול אוק' סיטי האתלטים והנמרצים. הם ישמחו לקבל את דוראנט, אבל יצטרכו לעשות שוב את כל ההתאמות, והפעם בזמן קצר הרבה יותר.
נ.ב. ראסל MVP, בפער
🙂

הייט-אשברי
הייט-אשברי
31/03/2017 14:38:37
Reply to  דה שוט

אם זה היה תלוי בי , דוראנט צריך לעלות כשחקן השישי . או קיי – שישי-שביעי , יחד עם איגי .
הבעיה היא שאי אפשר לעשות עם דוראנט , בשיא הקריירה שלו ועם תווית של אחד משולשת השחקנים הטובים ב- NBA , מה שנעשה עם איגי לפני שנתיים . הוא אמנם בחור צנוע בלי אגו גדול , אבל את זה הוא יתקשה לבלוע .
לכן , אם אני סטיב קר , הוא עולה בחמישיה ברבע הראשון , אבל החל מהרבע השני צריך להגביל למינימום את הדקות שלו ושל סטף ביחד על המגרש , כי הנוכחות שלו גורמת לסטף "לזוז הצידה" . אם סטף ישחק רוב הזמן כשדוראנט לא על המגרש , הוא יהיה סטף של המחזורים האחרונים – מי שלוקח אחריות על הקבוצה . ועוד משהו – במקרה של משחק צמוד לתוך 3 הדקות האחרונות , להוריד את דוראנט לספסל ולשחק עם סטף בלבד.
אם שניהם על המגרש ברבע הראשון ומחלקים את 30 הדקות הנותרות שווה בשווה , אז כל אחד מהם ישחק 25 דקות . זה מספיק .
איגי ושון יעלו עם דוראנט , קליי עם סטף .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
31/03/2017 14:40:02

טעות בחשבון כמובן – 12 דקות ועוד חצי משאר ה-36 , ואז כל אחד ישחק 30 דקות .

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2017 14:56:13

אם זה היה משחק מחשב כמובן שאתה צודק, מה שאתה לא מבין עדיין שאי אפשר לשים סופרסטאר כמחליף בטח בדקות האחרונות או שיעלה מהספסל יש פה פגיעה מנטלית עצומה
לגבי קרי הוא עדיין מנסה להסתגל לדוראנט,האיום שדוראנט על המגרש עם קרי וקליי לא מאפשר לקבוצה להפעיל שמירה צמודה עליהם ולתת לאחרים לנצח (בדומה לקליבלנד עונה שעברה ולפני שנתיים) השמיכה קצרה מדי,מרווח יותר את המשחק מקטין את הסיכוי ליום רע

שי אבן צור
שי אבן צור
31/03/2017 15:31:42

רק היום ראיתי את המשחק מול הספרס וזאת בדיוק המחשבה שעלתה לי – דוראנט כמחליף…
אין מצב, לא יקרה.
איזה צרה זאת שהוא חוזר 🙂

דה שוט
דה שוט
31/03/2017 16:50:58

אשברי אתה יודע שאני תמיד מסכים איתך (גם עם רועי) אבל כאן אני לגמרי עם סומסום. דוראנט מהספסל ?! חילול הקודש ! עזבו כדורסל נטו – בתור אוהד אני לא מוכן לשמוע מזה. לעזאזל אנשים – זה השחקן הכי טוב בליגה. אני נעלב בשבילו מכל הדיון הזה.
בקשר לכדורסל נטו – ברור שיש היגיון בדברים במיוחד לאור ההצגות האחרונות אבל אל תתנו לריצה יפה להטעות אתכם. הלוחמים רזים ופגיעים הרבה יותר ללא דוראנט, ולא ידוע כיצד סטף ואיגי יעמדו בסדרה ארוכה ומתישה. בשנה שעברה שניהם קרסו פיזית ומנטלית.
מה שכן, החלשת אוק סיטי הורידה מהם את האיום הממשי היחידי במערב ועל כך אפשר וצריך להלין.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
31/03/2017 17:04:11
Reply to  דה שוט

דה שוט – אני לא אומר שזה אפשרי . כמובן שאי אפשר לבוא אליו ולהציע לו את זה . אני גם לא מציע לוותר על דוראנט . הוא תורם לנו הרבה.
אבל תאר לך מצב בלתי מתקבל על הדעת בו דוראנט בא לסטיב קר ומציע מיוזמתו להוביל את חמישית המחליפים . האם קר היה מסרב ?
זה ממש לא אומר שסטף היה הופך פגיע יותר . להיפך – הוא היה נח אפילו יותר. הוא היה יורד לספסל אחרי, נניח , 10 דקות , ביחד עם מאט בארנס
( שהיה פותח איתו ) , ודוראנט וליווינגסטון היו עולים במקום שניהם לסוף הרבע הראשון ומתחילים גם את השני.

שגיא נאור
שגיא נאור
31/03/2017 17:40:03

מה זה משנה אם דוראנט עולה מהספסל? איגי עולה צהספסל ומשחק הרבה עם החמישיה.
אנשים כנראה לא ראו איך קר שיחק ען הרוטציות אז בגדול זה היה ככה:
סטף וגרין מסיימים רבע ראשון מלא, קליי ודוראנט יורדים באמצע הרבע הראשון וחוזרים בתחילת השני עם הספסל. ככה פחות או יותר גם במחצית השניה.
בקיצור, דוראנט גם ככה שיחק חלק לא קטן מהדקות עם הספסל. להעלות אותו שחקן שישי יפגע מאוד בקבוצה, בדינמיקה ובכל ההתעסקות התקשורתית שתהיה סביב זה.

דה שוט
דה שוט
31/03/2017 17:48:58

המילים "דוראנט" ו-"ספסל" לא יכולות לבוא באותו המשפט. דוראנט צריך לפתוח ולשחק הכי הרבה דקות שהוא יכול – כמו מייקל, לברון, בירד ומג'יק. אני באמת בשוק מהדיון כאן, אנשים שכחו מי זה דוראנט בגלל ריצה יפה של תשעה נצחונות, כששתי המתחרות הגדולות מתקפלות בבושת פנים (באמת בושה לשתיהן, ככה מתחרים ? איפה האופי ? בשנה שעברה אוק' הפסידה ל-ג"ס בשיא של שיאה בבית בליגה הרגילה רק אחרי מותחן שנגמר בסל מטורף).

Ljos
Ljos
31/03/2017 17:50:31

אתה לא מבין, שגיא נאור, את ההשפלה בלעלות מהספסל בענף שמאפשר חילופים תמידיים וזה הרבה יותר חשוב בו כמה ועם מי אתה משחק. אתה לא מבין את החשיבות של ההבדל בין השחקן הראשון שנכנס לבין השלישי, שזה הרבה יותר חשוב ממיקומך ברוטציה והחשיבות שלך לקבוצה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
31/03/2017 18:06:08

אם הוא משחק את ה-30 דקות , מה החשיבות ומהווה ציר מרכזי בזמן בו הוא משחק , מה זה משנה לכם אם הוא פותח או לא ? לא אמרתי שיעלה ל-10 דקות כמחליף , רק שישחק ככל שניתן לא בחפיפה עם סטף .

עגל
עגל
31/03/2017 19:19:13

זה באמת האתגר, איך לגרום שסטף ודוראנט לא ישחקו ביחד אבל בלי להוריד אף אחד מהם לחמישיה השניה

tripledouble
tripledouble
01/04/2017 1:13:52

במקרה של משחק צמוד לשים את דוראנט על הספסל?? אשברי זה לא עמרי כספי זה קווין דוראנט, גם אם הוא נוטה להתחרבן בדקות האחרונות.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
31/03/2017 14:47:23
Reply to  דה שוט

מהדברים של כולכם עולה, שהתועלת העיקרית בהבאתו של דוראנט היתה, לחסל את היריבה הרצינית היחידה במערב. אולי לא הכוונה במקור, אבל ככה זה מתחוור עכשיו. אם אפילו הגענו לדיבורים בלספמיים על להעלות אותו מהספסל (! – כמו להעלות את סוארז, או ניימאר, מהספסל. אלוהים ישמור ויציל).

דה שוט
דה שוט
31/03/2017 16:55:14

+ 1
גם היום, פצוע ובוגדני, נשמח מאוד לקבל אותו בחזרה באוק סיטי.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
31/03/2017 16:10:56

בייגלה – ממש לא כך . זה מאוד לא מדוייק לגבי התיפקוד של הלוחמים .

ברור שהמקרה של דוראנט פלוס קארי כששניהם על המגרש הוא אחד ועוד אחד שווה הרבה פחות משתיים . אין מה לעשות – ככה זה כשיש 2 שחקני-על ששניהם קולעים ברמות פסיכיות .

אבל אף שחקן לא משחק 48 דקות . ולכן ברור שדוראנט חיזק את ג"ס . שלא לדבר שיש גם פציעות , הרחקות וכד' . תאר לך לך שבשנה שעברה היה לנו את דוראנט בסדרת הגמר . ברור שהתלות בקארי שלא חזר לכושרו בעקבות הפציעה היתה קטנה יותר , וגם במשחק ההרחקה של גרין דוראינט היה מועיל מאוד בהגנה בהיעדרו של דריימונד.

רן הנרגן
רן הנרגן
31/03/2017 17:50:59

הייט אתה בכיוון הנכון. גם קר חושב כך. מתחילת העונה קר ניסה למקסם את הזמן שקרי ודורנט לא משחקים ביחד. הוא ציוות את דוראנט עם קלי לחמישיה הותיקה (שון, איגו ווסט) ואת קרי לגרין. הבעיה היתה שזה לא עבד טוב ולכן הוא שינה את הציוות והחליף את גרין ודוראנט. גם זה לא עבד משהו אם כי טוב יותר.

קבוצה צריכה בעל בית אחד. בג"ס זה חייב להיות קרי והשאלה היא כיצד לשלב את דורנט. הפתרון לכך עשוי לבוא מהטלה של תפקיד עושה משחק על דורנט. לחזור לציוות שלו עם קלי אלא שבמקום שאיגודאלה ושון יהיו מובילי הכדור ורכזים דורנט יעשה זאת. הוא רואה טוב את המשחק ויש לו יכולות מסירה. הוא ימלא אותו תפקיד שבוגוט מילא בהתקפה אך בניגוד אליו הוא יהווה איום תמידי על הסל.

tripledouble
tripledouble
01/04/2017 1:17:52

הכימיה ביניהם הלכה והשתפרה ככל שהעונה התקדמה, והגיעה לשיא במשחק נגד הקליפרס, כשברבע השלישי הם קולעים 50 נקודות ודוראנט וקרי מפציצים כל אחד לפרקים (אני חושב שקרי סיים את הרבע עם 19 ודוראנט עם 16). אילולא הפציעה של דוראנט זה היה יכול להראות אפילו עוד יותר טוב.

יצביקה
יצביקה
31/03/2017 17:27:02
Reply to  דה שוט

נראה לי שאנשים שוכחים את התרומה המטורפת של דוראנט בהגנה. איתו בחמישיה הם קבוצה מספר אחד בליגה גם בהגנה וגם בהתקפה. בלעדיו לאחר שהם התאפסו כמו שראינו הם עדיין מספר אחד בהתקפה אבל בטוח לא בהגנה.

הקרייתי
הקרייתי
31/03/2017 14:41:10

ערב אש, השאלה מי מהכוכבים ינוח היום.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2017 14:48:22

אם זה היה משחק מחשב כמובן שאתה צודק, מה שאתה לא מבין עדיין שאי אפשר לשים סופרסטאר כמחליף בטח בדקות האחרונות או שיעלה מהספסל יש פה פגיעה מנטלית עצומה, 25 דקות זה פשוט לא מספיק. לגבי קרי הוא עדיין מנסה להסתגל לדוראנט,האיום שדוראנט על המגרש עם קרי וקליי לא מאפשר לקבוצה להפעיל שמירה צמודה עליהם ולתת לאחרים לנצח (בדומה לקליבלנד עונה שעברה ולפני שנתיים) השמיכה קצרה מדי,מרווח יותר את המשחק מקטין את הסיכוי ליום רע…

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2017 18:20:36

אצל רובין כל משפט דבילי מתחיל עם המילים: "מה שאתה לא מבין עדיין…". אתה מבין? ברוך רובין ידע זאת ממזמן, ולך ייקח עוד קצת זמן להבין

סומסום 9-73
סומסום 9-73
31/03/2017 14:52:47

נ.ב. השלמתי קודם את המשחק מהלילה של שיקגו וקליבלנד –
אז או שמדובר במבצע הונאה מטורף. או שהמשבר שם הוא עמוק, על גבול הסבוטאז' (ההתנהגות של קווין לאב, במיוחד העבירה ה-6, היתה יותר מתמוהה). להפסיד ככה, לשיקגו התת-בינונית?
אם בכירות המזרח האחרות – כל השלוש האחרות למעלה + מיאמי, לא מריחות דם עכשיו, הן פראייריות חסרות תקנה.
הקאבס כנראה הגיעו לשיא, ובדרך הכי שיא שיכולה להיות, מכל הבחינות, ההיסטוריה של הפעם הראשונה ושבירת המנחוס של העיר וכמובן ה-3-1 וה-9-73. ובצד בלאי ושחיקה וכו', הם חווים ירידת מוטיבציה פסיכית, על גבול הפירוק מרצון.

אבי
אבי
31/03/2017 15:30:04

נו סומסום, תגיד את זה… "דטרויט מפרקת את מילווקי הלילה"

אחלה בדיחה לפני שבת 🙂

טוב נו, מילווקי תנצח בדו-ספרתי, או משחק צמוד…? (אני חושב שזה הולך לעוד תבוסה…)

הייט-אשברי
הייט-אשברי
31/03/2017 16:55:27

ב-2 מילים – הן פראייריות

פליימיקר
פליימיקר
31/03/2017 15:17:00

המשחק של קליבלנד כל כך לא יצירתי ואיטי ומאוד צפוי
הם סומכים על עצמם יותר מידי אחרי הקמבאק בגמר ההוא
וזה בעוכריהם

בירדמן
בירדמן
31/03/2017 15:37:19

אתמול ראיתי את סיום המשחק דרושפקה – במברג, במטרה לראות את אנטה זיזיץ' ששנה הבאה יהיה בבוסטון.
שתיים וחצי דקות לסיום הוא בכלל לא על המגרש. בהארכה גם לא. 5 שניות לסיום, דרושפקה ביתרון שלוש נקודות, שולחים את באמברג לקו. הגרמנים קולעים ראשונה במטרה לפספס את השניה ולקחת ריבאונד. בלאט מכניס את זיזיץ'. ההחטאה נופלת לצד שלו… וגונבים לו את הכדור…

THE KING RUSSEL
THE KING RUSSEL
31/03/2017 16:08:44

לא לשכוח שאוקלאומה התחילה תקופה טובה של 8 נצחונות מ10 משחקים (כשהיא מפסידה רק לGS ויוסטון) עם נצחון גדול על הספרס. 92 102 כהיא הובילה ב20 משהו כמו 4 דק' לסיום.
חוצמזה ראסל הMVP בענק (הTD שלו מביאים נצחונת באחוזים הכי גבוהים בהיסטוריה של המשחק לשחקן מעל 7 TD בעונהI)

דה שוט
דה שוט
31/03/2017 17:21:33

+ 1

יונתן .S.
יונתן .S.
31/03/2017 16:14:49

הדבר הכי נכון הוא מיאמי בפנים מול קליבלנד (שסדרה טובה מולה ייתן להם יותר ביטחון להמשך ויותר זרקורים עליהם, מאשר סדרה מול בוסטון).

נוסף על כך, התרחיש הזה גם בריא לשיקגו. כניסה לפלייאוף עלולה לגרום להנהלה לחשוב שאולי הם בכיוון הנכון.

יונתן .S.
יונתן .S.
31/03/2017 16:16:23
Reply to  יונתן .S.

אם אוסיף לכך, לטעמי מיאמי ב-7 באינדיאנה ב-8 הוא גם נכון, עם בעיטה באינדיאנה ב-5 משחקים מקסימום. מצב זה יגרום אולי גם שם להבין שיהיה נכון לבצע שם שידוד מערכות.

רועי ויינברג
31/03/2017 17:14:54
Reply to  יונתן .S.

אני רוצה שמיאמי תסיים שישית, מילווקי חמישית, אינדיאנה מול קליבלנד ובוסטון מול אטלנטה. נראה לי הכי הוגן

יונתן .S.
יונתן .S.
31/03/2017 17:54:38

אני קונה את זה.

שרודר והווארד בסיבוב הראשון וייתכן שווישנגטון בסיבוב השני ?
הגארדן ירעד משאגות. שתי סדרות כאלה הן פוטנציאל ליריבות רצינית על הפרקט. לי זה נשמע טוב.

אם אינדיאנה נגד קליבלנד זה יוציא קצת מהעוקץ האפשרי שעשוי להיות לקליבלנד בסדרת סיבוב ראשון, אבל יש פה גם אפשרות לסדרה טובה. אינדיאנה קבוצה לא רעה. הבעייה שלה היא יציבות משחק, שמתחילתה של העונה היא מהדיכוטומיות שקיימות בה.

אבל אני מאמין שהסדרות שיוציאו הכי הרבה עניין יהיו:

מזרח:

(1) בוסטון – אטלנטה

(2) קליבלנד – אינדיאנה / שיקגו

(3) טורונטו – מיאמי

(4) וושינגטון – מילווקי

במערב הייתי לוקח את מה שיש כבר, אבל גם כי אני לא רואה שם יותר שינויים שקורים. גולדן סטייט מול סיח שחור, סן אנטוניו בעוד סדרה היריבות מול ממפיס (למרות שחלופה בינה לבין פורטלנד הייתה מעניינת יותר, אך היא לא תקרה). OKC מול יוסטון בקרב עם התקפה בלבד והרבה עניין מנופח שאולי גם יממש את עצמו. וכמובן – הקליפרס מול יוטה. קרב מאוזן, אך בעל סגנונות שונים וייתכן שגם זה שיסגור את הגולל על הפרוייקט מעיר הכוכבים, כאשר יוטה היא הקבוצה שתחליף את הקליפרס בצמרת. ממש חילופי דורות.

יונתן .S.
יונתן .S.
31/03/2017 20:19:15
Reply to  יונתן .S.

הייתי מעדיף את ממפיס מול גולדן סטייט ואת פורטלנד מול סן אנטוניו, כאשר הקליפרס מול יוסטון.

המגיבשלאמבין
המגיבשלאמבין
31/03/2017 16:26:10

פופ מוותר על המשחק. שיהיה לראס לבריאות וmvp.
אין מה לקום.
ס.א. מפסידים לג.ס. בגמר המערב.

אבי
אבי
31/03/2017 17:10:19

איך הסקת שפופ מוותר על המשחק? יש לך מקור?

המשגיח
המשגיח
31/03/2017 16:27:47

תודה רועי

אלעד
אלעד
31/03/2017 17:56:38

לטורונטו יתרון בשובר שיוויון על בוסטון וכן על וושינגטון

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2017 18:22:17

וואללה איזה לילה יש לך, רועי!

Boris Dor
Boris Dor
31/03/2017 19:20:27

פריוויו נהדר, תודה.

bobby
bobby
31/03/2017 19:23:02

תודה על פריוויו נהדר!

עגל
עגל
31/03/2017 19:25:52

מי ישמור את ווסטברוק? ברור שלא פארקר. אבל גם לא קוואי – ווסטברוק רץ להתקפה, מקפיץ פעם-פעמיים וחודר כמו טיל לסל. אין לקוואי הרבה סיכוי לעצור את זה באופן קונסיסטנטי (לאורך משחק שלם) והוא יצבור עבירות. אבל גאסול/אולדרידג' יכולים לעזור ליד הטבעת.
זה טוב לס"א, ששחקני אוק' יעמדו מהצד ויצפו בראסל צובר עוד TD ומפסיד את המשחק.

אבי
אבי
31/03/2017 19:57:05

במשחק של מילווקי-דטרויט, יצאה הודעה שברוגדום לא ישחק… לדעתי זו מכה לבאקס.
מעניין אם ביזלי לפחות כן יחזור למשחק… בימים האחרונים היו שמועות שעומד לחזור.

מיאמי-ניקס, יצאה הודעה כי כרמלו בספק למשחק.
אם הוא לא משחק, זה נגמר בדו-ספרתי, קל. גם איתו זה נגמר שלשום בדו ספרתי במשחק ביתי של הניקס.

ולהלן ההימורים שלי למשחקי הלילה:

שארלוט במשחק צמוד מאוד. בעיקר בגלל הביתיות.

קליבלנד – פילדלפיה… אני היום עם הקאבס. אין הזדמנות טובה יותר לחזור למסלול הניצחונות. אם כי, ב-2 המשחקים הקודמים היה צמוד. ולמרות שפילי' קבוצת תחתית, היא נותנת עמידות והברקות לפרקים. בשל ההגנה הלא קיימת של הקאבס, אני צופה ניצחון ביתי פחות "קל" ממה שזה אמור להיות.

בוסטון – אורלנדו
בוסטון בדו ספרתי. (2 המשחקים הקודמים נגמרו באיזור ה-30 הפרש, כשאיבקה עוד היה באורלנדו).

ניו אורילינס – קינגס
אני היום עם הביתיים. גם כי הם משחקים טוב יותר. גם המצאפ שלהם אמור להסתדר היטב עם הקינגס… וגם הביתיות. קאזינס ינקום באקסית? נחכה ונראה… לדעתי יגמר אפילו בדו-ספרתי.

מיאמי – ניקס
צופה ומקווה לדו ספרתי להיט. בטח אם כרמלו לא ישחק.

ממפיס – דאלאס.
משחק שיכול להיות צמוד מאוד. ניצחון עם הביתיים (וגם האיכותיים ששוב יביאו את ההגנה לידי פעולה).

מילווקי – דטרויט.
הייתי אומר מילווקי בדו-ספרתי, קל.
אבל יצאה הודעה שברוגדום לא ישחק, וזה מחליש מאוד את הבאקס.
עדיין צופה ניצחון ביתי… אבל פחות קל משחשבתי.

אוקלוהומה – ספרס
משחק קשה מאוד לתחזית… אלך עם הצי'טה רק בגלל הביתיות (למרות שהבטן אומרת אחרת). בסדרה בניהם העונה הם 1-1

יוטה – וושינגטון
ביוטה יש לא מעט חיסורים…
וושינגטון אומנם מנצחת משחקים, אבל מתקשה מאוד. גם מול הלייקרס היא הייתה בפיגור בשלב מתקדם של המשחק עד שהצליחה לרוץ ולהפוך את התוצאה.
על כן, אלך עם הביתיים, למרות החיסורים.

גולדן סטייס – יוסטון
אחרי שראיתי את המשחק אתמול, ואחרי ניצחון החוץ המשכנע של GS לפני כמה ימים על יוסטון… ובשל כך שליוסטון אין על מה באמת לשחק, אני עם הביתיים. ונראה לי גם בדו-ספרתי.

לילה מהנה לכולנו 🙂

ויסקונסין
ויסקונסין
01/04/2017 0:55:17

אדיר רועי תודה.

וחזיר יבלות צעיר
וחזיר יבלות צעיר
01/04/2017 2:43:14

קישור לקאבס?

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
01/04/2017 2:43:52

קיירי התחיל את המשחק עצבני דחף איזה בחור צעיר מפילדלפיה וקיבל טכנית במהלך השני של המשחק

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
01/04/2017 2:46:40

הרגע קראתי שלאמוניקה פורש משיפוט באתר של היורוליג.. מישהו כבר כתב על זה משהו? כמה שנים הוא שפט??

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 2:51:40
וחזיר יבלות צעיר
וחזיר יבלות צעיר
01/04/2017 2:54:02

תודה רבה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 2:56:12

האקונה מטטה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
01/04/2017 3:34:03

חחח דונט וורי בי הפי. אפשר קישור גם לצ'יטה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 3:41:29

https://www.reddit.com/r/nbastreams/

זה לינק לכל המשחקים, כל לילה, תשמור אותו.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
01/04/2017 3:05:22

מי זה הטימוטי לוואו קאברוט הזה של פילדלפיה?? לא פראייר..

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
01/04/2017 3:31:47

קליבלנד לא יכלו לקבל קבוצה יותר טובה להתאוששות מאשר פילדלפיה.. לברון נהנה מהחיים

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 4:11:48

משחק נהדר בשרלוט, שנותנת את הרבע הרביעי הכי טוב שלה העונה, כבר עם 7 שלשות ו-6 חסימות רק ברבע הזה. קבוצה שהתאוששה מאוחר מדי כנראה אבל נלחמת נהדר.
לא מה שאפשר להגיד על הפיסטונז, שוויתרו על העונה.

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 4:14:39

זהו דנבר מאבדים את הפלייאוף הערב

עומר
עומר
01/04/2017 4:16:37

דנבר לא מסוגלים להגן. קולעים 38 נקודות ברבע ועדיין מפסידים

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
01/04/2017 4:18:58

הזוי שלברון עדיין משחק במשחק הזה.. 30 דקות והוא יסגור כנראה בסביבות ה-35 דקות.. פשוט הזוי

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
01/04/2017 4:21:36

הקשיב לי הבחור לו.. סיים את המשחק. וגם המשחק הזה יכול להסתיים בתאכלס

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 4:26:35

מי שרואה את הספארס – שראסל ווסטברוק מנצח לבדו – יודע שגרג פופוביץ חייב ללכת. הוא איבד את זה. נו טו ווייז אבאוט איט!

KawaiNot
KawaiNot
01/04/2017 7:59:59
Reply to  מנחם לס

כרגיל טועה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 4:27:24

איך אולדיפו שפעם עשה 540 על פי דוק לס, מחטיא הטבעה כזו?..

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 4:32:42

הוא לא עשה 540. וא עשה 560

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 4:35:12
Reply to  מנחם לס

אני לא הולך להתווכח ב 4:30 בבוקר של שבת עם המחוגה שלך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 4:47:34
Reply to  מנחם לס
מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 4:31:23

פופ ומסינה נראים כמו שניים שהכדורסל עבר אותם והם נשארו מאחור. הם לא הצליחו להישאר עם המשחק כפי שאני מצליח כבר 56 שנה!!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 4:37:10

ס"א וויתרו באופן רשמי על המקום הראשון.

עומר
עומר
01/04/2017 4:38:33

הסחפות מנחם, רוב הקבוצות בליגה היו שמחות להיות במצב של הספרס

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 4:39:06

בגלל העונות הפסיכיות של ראס והארדן, אף אחד כמעט לא מדבר מספיק על הזינוק של יאניס.
האול-אראונד הכי קרוב ללברון שהליגה הזו מצאה, שהולך לרשום עונה היסטורית – להוביל את שחקני הקבוצה שלו בכל 5 הקטגוריות הסטטיסטיות.
הדבר הזה נעשה רק ב-4 עונות בתולדות הליגה: דייב קאונס, סקוטי פיפן, קווין גארנט, וכמובן לברון. עכשיו גם יאניס.
ואם הוא יסיים בממוצע 2 בלוקים – וזה קרוב – הוא ירשום ממוצע עונה שרשם רק קארים בכבודו: לפחות 23 נק', 8 ריבאונד, 5 אסיסטים, סטיל ושני בלוקים. יאניס הוא פנומן עם תקרה בשמיים.

מתן גילור
מתן גילור
01/04/2017 8:30:34

@המשגיח פינת העובדות.

tripledouble
tripledouble
01/04/2017 4:46:47

לא הבנתי בוסטון בכוח מתעקשים לבזבז את המתנות שקליבלנד נותנת להם? מה זה הפיגור הזה לאורלנדו 4 דקות לסוף

עומר
עומר
01/04/2017 4:52:58

מילווקי בזבזו 18 יתרון, מתעקשים להפסיד, לדטרויט שסיימה את העונה

נתי
נתי
01/04/2017 4:55:26
עומר
עומר
01/04/2017 4:55:45

יאניס מדהים אבל הוא מתקשה להוביל קבוצה בנקודות. הוא צריך ליצור לעצמו יותר מצבים

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:05:50
Reply to  עומר

הוא עוד צעיר. צריך לשפר את הקליעה מבחוץ, ואז הוא יהיה באמת בלתי עציר.
מילווקי הערב חסרה מאוד את ברוגדון. הפיסטונז עוד בטעות ינצחו את זה, ויחלקו מתנה לאהובותינו, שיקגו ואינדיאנה.

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 5:07:53

פתאום יש משחק באוקלהומה.

ברבור שחור
ברבור שחור
01/04/2017 5:09:06

הספרס לא מוותרים

עומר
עומר
01/04/2017 5:12:54

בינתיים ביוטה סקור של יורוליג 🙂

ברבור שחור
ברבור שחור
01/04/2017 5:14:49

קיריוס ופדרר בשובר שוויון מערכה 3

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:17:30

ואן גנדי ממש זורק את המשחק הזה, ניהול משחק נורא בדקות האחרונות. די עם זה.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:21:57

פט מיילס הוא רוצה. הישווה בעוד שלשה את המשחק. ראסל ווסטברוק עשה עוד טריפל דאבל

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:22:25

10 הפרש לפיסטונז, חמש דקות לסוף, ואן גנדי מוציא את דראמונד. והתקפה אחרי התקפה, לונג 2 שלא נכנס, מילווקי מתחילה לחזור, שוב ושוב הולכים לקו.
ואן גנדי לא לוקח אף טיים אאוט, עד לשניות האחרונות.
במזל, כדור אחרון לבאקס נגמר בחוץ. OT.

כ"כ ברור מה יקרה בהארכה. עוד משחק שסטן מנהל רע, רע, רע.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:23:48

וידאו ריביו קריטי על פוזשן במיאמי, 12 שניות לסוף, 2 לניקס.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:24:48

איזה שלשה של פאו גאסול! ת'אנדר עדיין מובילה בנקודה. עכשיו יהיה 3 הפרש. דקמ ומשהו לסיום. דקה ו-49

נתי
נתי
01/04/2017 5:25:19

פדרר נדאל וואנס אגיין

עומר
עומר
01/04/2017 5:26:58

כמה משחקים צמודים היום, אחרי שהתחילו בתבוסות. דאלאס חוזרים מול ממפיס. דטרויט חזרו מול מילווקי, ס"א מול אוקייסי, שארלוט מול דנבר

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:28:08

ספארס מובילה ב-1. 52 שניות

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 5:28:19

גם במיאמי יש דרמה.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:29:11

ספארס ב-1. 14 שניות. כדור של ספארס

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:29:43

טיים אאוט. בדרך כלל ביל דונובן לא לוקח טיים אאוטים בסוף. הפעם לקח

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:31:33

ספארס ינצחו את המשחק. עצרו את ווסטברוק, וסל ופאול מהצד השני.

עומר
עומר
01/04/2017 5:32:20

קאמבק מרשים לס"א

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 5:32:38

הנה ה MVP שלכם !

עומר
עומר
01/04/2017 5:33:23

למה דראמונד מנסה למסור מאחורי הגב ???

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 5:34:31
Reply to  עומר

מישהו (אני לא אגיד מי) סיפר לו שהוא סופרסטאר..

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:35:35
Reply to  עומר

מי שיצליח להבין איך הראש של דראמונד עובד, יקבל פרס נובל. או פילדס.

עומר
עומר
01/04/2017 5:39:12

והעונשין. החטיא 2 קריטיות בסוף המשחק. תזרוק סבתא כבר, יש לך 30%

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 5:33:23

טוב, מסתבר שטעיתי… ס"א זה לא אורלנדו…

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 5:33:40

צריך לכתוב מילה טובה על ההגנה של אלדרידג', זו שהוא נותן כל העונה.
הוא קצת נעלם מאחורי העונה של קאוויי, אבל הוא הפך לאחד ממגני הפנים הטובים בליגה.

ברבור שחור
ברבור שחור
01/04/2017 5:35:05

איזה ניצחון קשה של הספרס

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:37:54

איזה שיפוט ביתי במילווקי. כ"כ מעצבן.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 5:39:16

לא ראיתי דקה מהמשחק של מילווקי ודטרויט.
סומסום, מקר נתן משחק טוב כמו מה שהמספרים שלו מראים???

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:40:45

משחק קריירה. שלשות קלאצ' מטורפות.

עדיין, זה היה בידיים של דטרויט, ונחש מה קרה.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:42:32

זה, והשופטים.
בפוזשן קריטי, שוויון בסוף ההארכה, עבירה כ"כ ברורה של מילווקי בהתקפה, פשוט זרקו את טוביאס (נדמה לי) על הארץ. ממש ככה. ולא באה שום שריקה.
ואן גנדי נזכר להתעצבן באיחור, וזה לא עזר.

עומר
עומר
01/04/2017 5:40:48

נתן משחק מצוין

יהונתן
יהונתן
01/04/2017 5:41:55

נתן כמה שלשות חשובות והרבה אנרגיה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 5:41:03
אפלטון
אפלטון
01/04/2017 5:44:38

ווסטברוק אדיר. באמת, אין מילים כמה שהוא טוב. אבל ההתעקשות שלו לקחת הכל על עצמו ב-100% כל כך הורסת לאוקלהומה שזה די מעצבן. מתחילים מהלך, קנטר נכנס לבלוק לעשות את העבודה ו-ווסטברוק רק מנפנף בידיים שיחזיר לו את הכדור כבר כדי לעשות עוד כניסת אללה וואכבר פעם אחר פעם. טיפה שישחרר. טיפה. באמת שלא צריך הרבה, ואוקלהומה יכולה להיות קבוצה מפחידה.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:46:46
Reply to  אפלטון

היו רגעים שווסטברוק שיחק אפילו עבור הטריפל דאבל. כשהעו לו רק 8 אסיסטים הוא החל למסור כדורים שהיו שלו לזרוק

Mbk
Mbk
01/04/2017 5:50:46
Reply to  מנחם לס

הוא עושה את זה כל העונה וזה מתסכל כי זה נראה מאולץ
כשאתה מחפש מסירה על סל קל

Mbk
Mbk
01/04/2017 5:49:43
Reply to  אפלטון

צודק !

captain beefheart
captain beefheart
01/04/2017 7:36:44
Reply to  Mbk

לא מסכים עם שניכם. וגם מתפלא איך IQ כדורסל מצטבר של גדול המבינים בכדורסל ואחד מסגניו, מגיעים למסקנה כזו.
כדור שהלך לאסיסט שנכנס – בחיים אי אפשר לבוא עליו בטענות, ומי שיעשה זאת יהיה (ולו לרגע קל ואפילו הוא דוקטור לס) – שלול הבנה לחלוטין.

אותו הדבר על ריבאונד. כולל DR ש"נופל לך לידיים". צריך להיות שם כדי לקחת אותו, ולאחרים הוא נספר בלי קשקושים, אז גם כאן בבקשה.

הדבר היחיד שאפשר להתלונן עליו הוא קליעות באחוזים רעים (וגם כאן ראס בסדר גמור, כי הוא לא זורק חמישים פעם במשחק כדי להגיע לדו-ספרתי. עשר נקודות תמיד יהיו לו).

לעולם, לעולם לא אוותר על עמדתי העקרונית בנושא הזה. כל מי שמשמיץ את RW בנוגע ל-TD כאילו אינו מבין בכדורסל ועל הים ילקה מאתיים וחמישים מכות.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:45:17

המשחק רק החל וג"ג כסר מובילה 4-12

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 5:45:25

מילווקי עלו למקום ה-5 במזרח, ובוושינגטון נשמעת אנחת רווחה…
(אטלנטה ירדו למקום ה-6)

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:51:49

לא כ"כ יעזור לוויזארדס, כי הם עומדים ליפול ל-4, יש להם לו"ז אכזרי עד לסוף, הרפטורס אמורים לעבור אותם.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:45:36

…היי…9-12

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 5:47:33

ועכשיו.15-12………

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 5:52:41

קארי נותנים לו לימונים עושה מהם לימונדה.
צ'יטה נותנים לו לימונדה, עושה ממנה נאדה.

Mbk
Mbk
01/04/2017 6:00:41

קארי אכן פינק טת קיירי בלימונדה
יופי של מארח בטימינג הכי גדול של העונה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:08:13
Reply to  Mbk

ג'נטלמן אמיתי.

אבל לא ברמת הסוויפ ג'נטלמנים שקובי ושאק העניקו לחבריו המאותגרים של סומסום.

Mbk
Mbk
01/04/2017 6:10:20

בגלל שלולית השתן של קארי בגיים 7 סוגרים את האולם באוקלנד ואתה אומר לי שאקובי???

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:15:45
Reply to  Mbk

אתה קצת מתבלבל.

מה שאתה חושב לשלולית שתן, זה בעצם קצת מהלימונדה שקארי הגיש לקיירי. טבעי שישפך לך אם אתה חושב שהעולם שטוח..

Mbk
Mbk
01/04/2017 6:23:25
Reply to  Mbk

אני מתבלבל ?
אתה משתמש בטיעונים של ילד כאפות ( לא אופייני לך )
במשחק שאני רואה קארי איבד כבר פעמיים, חטף בלוק והוא עם 2 מ 7
על איזה לימונדה אתה מדבר ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:32:04
Reply to  Mbk

אל תכתוב כשאתה מניק, זה עושה לך סחרחורת..

טיעונים למה ? אני זורק פה בדיחות בשקל ואתה לוקח אותן ברצינות.

לימונדה שנתית. לא מחצית, לא חצי לימון, ולא פלח.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 5:57:50

שאלה של טמבל – מה יש ליוסטון להתאבד כ"כ על המשחק הזה?
לסדר פציעה לגורדון?
פופ היה עולה עם צפרירי טקסס למשחק הזה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:01:06

הארדן על הפרקט בשביל ה MVP, וכל השאר על הפרקט בשביל לעזור לו.

לא רואה סיבה הגיונית אחרת.

Mbk
Mbk
01/04/2017 6:01:15

משחקים על הכבוד

עמירם
עמירם
01/04/2017 6:01:24

לדעתי משחקים על הmvp של הארדן

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 6:02:54

אין להם מה וננה נח היום. אבל זה האופי של הקבוצה ושל הכוכב שלה. לא לוותר על אף משחק. האם זו טקטיקה שגויה? יש מצב אבל אני שמח להיות אוהד של קבוצה כזאת.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:10:29
Reply to  אפלטון

שוויון ביוטה, 5 לסוף.
וושינגטון בסמול-בול, פעם ראשונה שאני רואה, עם מוריס ב-5, פורטר ב-4, בוגדנוביץ' וביל מתרוצצים סביב לג'ון וול. מעניין.

Mbk
Mbk
01/04/2017 6:11:22
Reply to  אפלטון

1+
אני שונא את מדיניות הויתורים

עמירם
עמירם
01/04/2017 6:08:12

בינתיים עובר משהו על גרין בהתקפה, זרק שני בלוקים מחצי מרחק ואיבד כמה כדורים
צריך להכניס את ווסט לנהל את המשחק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:09:39
Reply to  עמירם

ג'רי כבר בן 80 בערך, קצת זקן בשביל לנהל משחק.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:10:57

שוויון ביוטה, 5 לסוף.
וושינגטון בסמול-בול, פעם ראשונה שאני רואה, עם מוריס ב-5, פורטר ב-4, בוגדנוביץ' וביל מתרוצצים סביב לג'ון וול. מעניין.

עומר
עומר
01/04/2017 6:15:39

אני כבר גמור מעייפות, אבל המשחק מעניין עד עכשיו

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:22:58

אוי ויי/ חדשות טובות לגולדן סטייט.
נורקיץ' גמר את העונה.

Mbk
Mbk
01/04/2017 6:24:07

מה קרה לו ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:24:37

זו תחזית או עובדה ?

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 6:27:42

נראה לי שנתנו הארכה לשבועיים החלמה (נשמע מוזר גם לי). אבל באמת מכה התחרותיות של פורטלנד בסיבוב הראשון. קבוצה חסרת מזל.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:25:34

right leg fibula fracture

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 6:25:47

קפלה מתפתח להיות שחקן שחקן. טאץ' מעולה ברחבה, מתחיל ללמוד להיות אגרסיבי בהגנה ואמנם בן 22 אבל עושה רושם של שחקן חכם שלומד כל הזמן. אם דקר ישתפר כמוהו ליוסטון יצאו כמה יהלומי דראפט לא צפויים.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:35:50

נראה שהכוכבים באמת מסתדרים לגולדן סטייט, בצורה שמזכירה את סיבוב האליפות האחרון –
נורקיץ' פצוע, בדיוק כשפורטלנד מבטיחה ריאלית את המקום ה-8. זה טיול קליל אפילו מהצפוי סיבוב ראשון.
סיבוב שני הכי נוח שיש, יוטה או הקליפרס (חח).
עבור אקסטרה טוויסט – הספרז עוד יעשו את העבודה וידיחו את יוסטון בחצי המקביל, כדי להירמס בגמר.

הקושי הכי גדול – לא צוחק – אם בוסטון איכשהו תצא מהמזרח. הקבוצה עם המאצ'-אפ הכי מטריד לווריורז, הגנת פרימטר הכי טובה בליגה, ובית חזק מאוד.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:37:44

'האיש שלי מגי' הוא שמחזיק את ג"ס במשחק. בלעדיו הם אבודים.

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 6:38:57

ג'בייל עושה שמות בסמול בול של יוסטון

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:41:28
Reply to  אפלטון

כל פעם שהוא עושה סל, זה מזכיר ילד קצת מוגבל, שסופסוף עושה משהו בסדר, וכל האנשים מסביב מפרגנים לו, "יופי, כל הכבוד!".

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:46:05

מה זה משנה כיצד זה נראה כל זמן שזה שווה 2 נקודות? אני מאושר בשבילו, אבל מבואס שהוא מציל את גולדן סטייט.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 6:41:01

חחח. הזקן העיף את עצמו על הפארקט – מקגי לא נגע בו . מה קרה ? 2 זריקות . הייתי נותן לו את תואר מלך הפלופרים – היחיד שהוא ראוי לו .

הראו את זה פעמיים בהילוך חוזר. אפילו השדרים התפוצצו מצחוק .

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 6:43:51

הפכת להיות מגיב מאוס. חבל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 6:47:26
Reply to  אפלטון

כולם הפכו להיות מאוסים על כולם.

עונה ארוכה מדי, צריך לקצר ל 60 משחקים..

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 6:48:36
Reply to  אפלטון

הוא לא העיף את עצמו ? הפכת להיות מגיב עיוור .

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 6:58:57

אני לא יודע איזה כניסה אתה מדבר אבל כשכל תגובה שלך בקשר להארדן, ואני אומר כל תגובה ב-100% מהמקרים (ואני מאתגר את הבן השחור לחפש סתירה במאגר הנתונים שלו) באה כדי להוריד ממנו זה פשוט מאוס. לא צריך לפרגן ל-MVP שמשחק פצוע, ואפשר לא לאהוב שחקן אבל זה הפך להיות פטתי ברמה של הלל"ל בימיהם הגדולים.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:01:45
Reply to  אפלטון

אני מתעב את לברון וחבר כבוד בללל. אבל יש לי כבוד אליו . הוא באמת שחקן גדול.
הארדן ממש לא כזה . הוא רק מעורר גיחוך .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:06:18
Reply to  אפלטון

100% זה רף גבוה מדי.

אני בוודאות זוכר לפחוןת תגובה אחת ניטרלית שלו.

אתה רוצה להתפשר על 97% ?

עמירם
עמירם
01/04/2017 6:43:20

אין מהנה יותר משחקן נשמה שנותן משחק.
מגי אנרגטי בטירוף ואם לא היה מחליק בהגנה בהתקפה האחרונה היתה פה ריצה של 10-0 בזכותו

אהיה מופתע אם המשחק לא יגמר עכשיו כי הבק2בק יגיע אל יוסטון עכשיו ברבע השלישי וקארי או תומפסון יתחילו לקלוע.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 6:47:22
Reply to  עמירם

לא כל כך פשוט . גם יוסטון קולעת רע משלוש היום ולא בטוח שזה יימשך . היום ג"ס מזייפת בהגנה , כנראה ירידת מתח אחרי החיסול הממוקד של יוסטון וס"א בבאק-טו-באק בחוץ . כשאתה חוזר הביתה אתה חושב שהכל יילך קל .
אם נחזור לשמור כמו שצריך ניקח את המשחק . יוסטון לא תוותר למרות העייפות .

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:44:30

נשות מיסיסיפי סטייט מובילות על יוקון ב-6 נקודות, 3.5 דקות לסיום

עמירם
עמירם
01/04/2017 6:47:07
Reply to  מנחם לס

מטורף!
זו תהיה הפתעת השנה.

עמירם
עמירם
01/04/2017 6:49:06
Reply to  מנחם לס

ויתרון 3 ליוקון

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:46:40

16-25 לרוקטס בריבאונד, מתוכם 11 אופנסיב.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:47:21

יוקון קטעה לנקודה

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:48:32

יוקון בנקודה

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:48:43

יוקון ב-3

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:49:00

דקה וחצי

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
01/04/2017 6:49:46

יוקון ב3

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:51:16

יוקון לא הפסידה מנובמבר 2014

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:51:33

יוקון ב-2

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:52:17

מיסיסיפי סטייט ב-1! !!!59 שניות

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:53:01

טרוף, טרוף ממשי באולם

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:53:25

מיסיסיפי סטייט חטפה!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:54:07

27 שניות. יוקון זורקת פאול

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 6:54:08

החשוב היום זו לא התוצאה , אלא לסיים ללא פצועים . יוסטון הם קבוצה נאחסית ואוהדי הלוחמים שונאים להיפגש איתם . יש לנו הרבה פצועים במפגשים מולם בשנים האחרונות . גם לפני 3 ימים יצאנו בנס – מקאדו קיבל זעזוע מוח ויצא , אבל כבר בסדר , ודריימונד גם כן נפצע קלות , אבל חזר.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:54:23

מחמיצה ראשון

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
01/04/2017 6:54:29

אני דרך כלל רק קורא באתר.

אבל. יוקון מיסיסיפי מדהים .

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:55:38

הגיע הזמן שגם תשתתף בתגובות

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:54:37

שוויון!!!!!!!!!!!!! 25 שניות

אני
אני
01/04/2017 6:55:26

כרגיל השיפוט אנטי ג"ס ופרו הארדן

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:56:12

20.8 שניות. כדור של מיסיסיפי סטייט. שוויון 60

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:57:03

17.6 שניות. מיסיסיפי לוקח טיים אאוט שני רצוף

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:57:49

ליוקון היה פאול לתת, והן נתנו

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 6:58:21

חסימה!!!!!!!!!!!!!!!!!

הארכה

עמירם
עמירם
01/04/2017 6:59:30

בארנס בטעות(??) עושה את העבודה הרגילה שלו.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 6:59:58

מט בארנס שחקן מטונף.
העובדה שהוא משחק כדורסל בכלל, ולא מבלה בכלא במדינת ניו יורק, היא שערוריה. הוא וחבר שלו דמרכוס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:02:22

ג"ס זו התוכנית שיקום שרשמה לו הקצינת מבחן.

הוא עם אזיק אלקטרוני על הקרסול, במעצר בית באורקל, זה מספיק בשביל לשמור על בטחון הציבור.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:16:18

100 +

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:00:20

שמישהו יתן להארדן גביע דמוי MVP לפני שהוא הורג את עצמו.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:01:41

זה חצי גמר ראשון בפיינל פור. החצי גמר השני סטנפורד נגד דרום קרולינה. שימו לה: דרום קרולינה בחצי גמר נשים וגברים!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:03:34

מ.ס ב-2

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:06:10

62-62

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:06:32

מ.ס 64!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:06:51

62-64. 1:04 לסיום

אני
אני
01/04/2017 7:08:09

אתם רואים את זה?!
ג'אוול מגי עלה בדקה וחצי איזה מליון גגות

חבלז

איזו דקה קסומה שלו

עמירם
עמירם
01/04/2017 7:08:25

3 חסימות רצופות של מגי
מטורף!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:09:30

מחר אותו ספור: פסטיבל השלום כל היום, ובערב שני משחקי NCAA גברים פיינל פור

אני
אני
01/04/2017 7:09:30

מגי ב 7 דקות משחק:
13 נקודות 4 חסימות 4 רב'
משוגע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:09:31

מקגי מביא את עצמו בכושר שיא לפלייאוף – שורה שבחיים לא חשבתי שאכתוב.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:10:30

מ.ס חטפה!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:11:41

64-62. טיים אאוט יוקון. 24 שניות להשוות או לנצח (או להפסיד אחרי אני כבר לא זוכר כמה נצחונות. אולי 120?)

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:12:18

השיפוט הוא ממש לטובת מ.ס ברגעים אלה. לא שאני אוהד של יוקון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:13:12

ראיתם את המסירת ריבאונד של קארי ?!!? פסיכי !

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:13:14

מסתכלים על פאול קשה שעשו ליוקון אבל לא נישרק. אז מה יעשו? לא יכולים לעשות עכשיו פאול? לא מבין

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:15:07

נותנים פלייגרנט על פאול שלא נישרק?????????????

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:15:44

כןם. נתנו ליוקון שתי זריקות והן הישוו

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:17:17

פאול תוקף נגד יוקון!
64-64. 12 שניות. משחק מטורף שידובר בו רבות. אחרי שלמ.ס היה כדור, פתאום השופטים עצרו את המשחקר והחליטו פלייגרנט, ועוד נתנו כדור ליוקון!

אבל הן איבדו אותו.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:17:44

המשחק של הנשים גונב את ההצגה.
מיסיסיפי תקבל כדור לקחת את זה בבאזר ביטר, ולנתק את הרצף ההיסטורי.
אני כמובן בעד. פאק דה ריצ'.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:18:33

WOW.
אכן כך!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:17:51

מ.ס ניצחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עם הבאזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:18:12

64-66!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:18:35

טרוף, טרוף, טרוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:18:57

נשות יוקון מייללות. כולן בוכות.

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
01/04/2017 7:19:59

איזה ניצחון מדהים של מיסיסיפי לאחר טעות ענקית של יוקון בהתקפה הקודמת.
משחק מדהים

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:20:47

אריזה מגן מעולה . היום הוא סוגר מצויין את הקו האחורי שלנו .

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:21:39

מוות לכל השושלות!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:26:57

איפה היית ב 90-89-88 ?

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:30:14

זומם הפיכה.
כמוך, לפני שהחלפת צד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:39:21

מזה…

אתה וצ'ה גווארה שתיתם מאותו המאטה ועישנתם אותם סיגרים מהוואנה.

ואז… נפלת ל ליג פאס

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
01/04/2017 7:21:58

מורגן וויליאמס – איזהה תומס של מכללות נשים. השחקנית הנמוכה במגרש עם סל הניצחון.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:23:25

מורגן וויליאמס, השחקנית הכי נמוכה במגרש, 5'5, בבאזר ביטר משוגע.
וזה אחרי שבמשחק קודם היא סיימה עם 41 נקודות, ו-12 בהארכה.
איזה סוף מהאגדות למשחק הזה.

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
01/04/2017 7:23:31

וואוו. איזה סוף מטורף! לא היה פליגרנט! הצדק נעשה

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 7:24:06

מדורגת שנייה מנצחת מדורגת ראשונה, וזו אחת מההפתעות הגדולות בעשור האחרון. מדהים!

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:25:22

מאמן מיסיסיפי סטייט מצביע על כל ההבדל בין מארצ' מדנס, ל-NBA – "אני לא צריך לשחק נגד יוקון 100 פעם. רק במשחק אחד. זו לא סדרה של 7".

עמירם
עמירם
01/04/2017 7:27:03

מה הסיכוי שבאותו היום יוקון יפסידו והניקה ינצחו?
מטורף.

עמירם
עמירם
01/04/2017 7:27:16
Reply to  עמירם

הניקס*

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:27:57

היפה שמורגן וויליאמס עשתה את הסל הזה, והיא אפילו לא קיבלה את קארי בפיקנרול.

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 7:29:53

נגמר ב-111. סימבולי.

אני
אני
01/04/2017 7:34:07

כל פעם שגולדן משווים עושים איזו שטות אחר כך ושוב 3-5 הפרש ליוסטון
צריך כולה דקה אחת טובה וזה ייגמר

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 7:35:55

השופטים נותנים להרביץ בצבע הערב. אני אוהב את זה, רק שהרוקטס ינצלו את זה ויתחילו להרביץ

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2017 7:36:59

טוב. חור הנה להירגע מהנשים

אני
אני
01/04/2017 7:38:31

איגי פשוט מעולה
לקח לו כמה משחקים-בלי-דוראנט להבין שהוא צריך לתת הרבה יותר
והוא אחד המוכשרים תמיד היה
הגנה על לברון? גו
שלשות שצריך? גו
ניהול משחק? למה לא

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:41:37
Reply to  אני

אתה מרים פה לרשעים להנחתות כשאתה מזכיר את לברון..

פשוט תכתוב שהוא בכושר מצוין.. וזהו.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:39:49

בייגלה – לדעתי אתה מעריץ שלנו בסתר אבל מכחיש את זה ע"י אנטי בכתיבה . אפילו בכינוי שלך יש את מספר הקסם .

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:41:40

להיות מעריץ של הקבוצה עם קהל האוהדים הכי לבן ועשיר בליגה, אם לא בעולם?
תשאל איך הבן השחור נהיה אוהד שלה, זה באמת מסקרן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:46:05

באנדוואגן.. אני מבקש !

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:50:56

מה איכפת לך איך הוא נהיה ? על זה אתה מבסס השקפת עולם ?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:54:29

קהל האוהדים שלנו ממש רחוק מלהיות הלבן בליגה . יש המון אסיאתים ומעורבים. ושחורים מוצאים פחות בקהל בכל הקבוצות – זה פשוט עניין של מחירי הכרטיסים, והם לא אוכלוסיה עם כסף .
נכון שהמפרץ איזור עשיר . ניו יורק לא ? בוסטון לא ?

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:59:10

לכן אני גם לא מחבב את בוסטון, וכל קבוצות הספורט שלה, כמו שלא חיבבתי את הלייקרס כמובן. לכן אני גם בעד דטרויט, ולא רק בגלל הבד-בויז שתפסו אותי.
אבל שוב, זו לא הנקודה המרכזית – אלא חוסר התחרותיות. אבל אני כנראה במיעוט, אנשים מעדיפים "שושלות", מעדיפים סדר, מעדיפים חוסר מתח, "בואו נגמור את העינוי הזה ונכתיר את גולדן סטייט".
כמו בארסה וערוץ הספורט. אולי אפילו יותר גרוע.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 8:00:09

אתה לא באנדוואגן של מסי ?

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 8:02:57

ממש לא באנדוואגון, אני קשור לארגנטינה מהעריסה בערך.
הפסקתי כמעט לגמרי לראות את משחקי בארסה, לפחות בליגה הספרדית. נשארתי תקוע עם מסי בנבחרת האיומה שלנו. ועכשיו הוא בכלל בחוץ.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 8:06:27

עדיף לארגנטינה בלי הצ'וקר הזה. עזוב מונדיאל, תביא קופה 1..

פנדל. בבית. בכי. פרישה.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 8:09:45

קופה זה שטויות, לא מצמצתי אפילו.
לארגנטינה היה חלון, הכל זה חלונות כידוע. מונדיאל לא טוב ובכל זאת מגיעים לגמר, והיו עדיפים על הנמסיס, גרמניה, עם 3 הזדמנויות בטחות לגול, אחת מהן של מסי.
זהו. הלך ולא ישוב. לא בקדנציה שלו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 9:33:55

צחקתי.

אני אוהב את מסי, סיפרתי לך כבר כמה שמח הוא עושה לסבתא שלי.

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 7:40:11

איגוודלה הוא עדיין האיש למשימות מיוחדות. גיימר אמיתי

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:40:30

דניאל זילברשטיין, דווקא אחד היותר טובים בערוץ הספורט, על איגואדלה:
"לברון היה די אומלל נגדו". מזל גדול לווריורז, מה היה קורה עם שומר פחות מוכשר. לברון היה שולט גם בקטגוריית חלוקת שקיות דוריטוס לצופים.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 7:46:29

אבל לידיעתך ה"א, ואחת ולתמיד –
אני ממש לא נגד גולדן סטייט. אפילו זוכר לה חסד, מימי בארון דיוויס המעופף.
אני נגד חוסר תחרותיות, ואובדן עניין בספורט. זה הכל.

דה שוט
דה שוט
01/04/2017 7:46:44

פאול של ווסט על קאפלה – זה מה שאוק' סיטי לא עשו. וטרן – שלח אותו לקו.

עמירם
עמירם
01/04/2017 7:46:47

קר מנסה לשמור על משחק צמוד, שומר את מגי לפלייאוף.

אני
אני
01/04/2017 7:47:26

בקצב הזה בסשן טיפול הבא של דוראנט עם הפזיותרפיסט של הקבוצה
הוא עוד יעשה "בטעות" סיבוב לא נכון לרגל של דוראנט

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 7:50:03

זהו. נגמר הדלק במנוע של הרקטות.

דה שוט
דה שוט
01/04/2017 7:50:48

אני קם למשחקים של אוק' כי קשה להם בלעדי. הלכתי לישון באמצע רבע שלישי – היה 21 הפרש. קמתי לחצי השני כאן וחשכו עיני. רבע וחצי אני משאיר אותם לבד וקאוואי גונב לנו את זה. לא נורא, בכל רע יש טוב, נפגוש אותם בסיבוב השני – כשראס יפסיק לדאוג לטריפלים שלו, אוק' יהיו יותר חזקים. הלילה כבר ראינו ניצוצות של הגנה.
ד"א – הלוחמים שומרים אבל הטילים קצת עושים במכנסיים. נבהלו מעצמם – לו עם איירבול משני מטר.

עמירם
עמירם
01/04/2017 7:51:09

מאז המנוחה מול הספרס גולדן סטייט יגיעו עכשיו לשבעה משחקים מעשרה שבהם הם עוצרים את היריבה מתחת ל100 נקודות.

יהונתן
יהונתן
01/04/2017 7:52:24

כמו מול ס"א, יש שלבים שבהם פשוט ג"ס לא נותנת לקלוע מולה. הגנה אתלטית וזריזה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 7:52:59

קארי !!!

דה שוט
דה שוט
01/04/2017 7:55:12

לא פייר

אני
אני
01/04/2017 7:55:18

It's a grown men game son
אמר איגי לכל אחד שפרק בשמירה אחד-על-אחד היום וחטף להם כמו סוכריות מתינוק

עמירם
עמירם
01/04/2017 7:55:38

יוסטון משחקת לידיים של גולדן סטייט, פשוט מבצעים את המהלכים שלהם כאילו גולדן סטייט לא קיימים, איך אפשר לעשות פיק אנד רול מול שני השומרים הכי טובים ואתלטים של גולדן סטייט במקום עם השחקן של קארי? גרין ואיגי בפיקאנדרול בהגנה זה איבוד חצי מהזמן, גם מול הארדן.
אין מוח אין דאגות.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 7:55:52

איזה סל של סטף ! מה שלא הולך במוח הולך בכוח .

דה שוט
דה שוט
01/04/2017 7:58:43

הארדן שחקן גדול, חבל על כל הפלופים, עדיין – שחקן גדול

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 7:59:29

איגי ניצח לגולדן סטייט את המשחק.
כמו אריזה ביוסטון. מסוג השחקנים שלא שמים עליהם את הזרקור אבל ברגעים החשובים כשהכסף על השולחן הם תמיד שם בדברים הקטנים.
משום מה אני תמיד יוצא מעודד מהמפגשים עם גולדן סטייט וסן אנטוניו גם כשמפסידים. יוסטון עומדת מולן כשווה וזה באמת עניין של דברים קטנים שילכו בכיוון שלך כדי לנצח.

עמירם
עמירם
01/04/2017 8:01:03
Reply to  אפלטון

אתה באמת מאמין שהמשחק הזה היה צמוד עם דוראנט?
קצת מכוער לחשוב על זה שהוא יחזור עוד שבוע.

אפלטון
אפלטון
01/04/2017 8:10:55
Reply to  עמירם

קודם כל יוסטון ניצחו את גולדן סטייט עם דוראנט. וביוסטון אנדרסון לא משחק וננה נח היום מה שנתן לג'בייל להתפרע.
אבל לשאלתך, לא. אני לא חושב שיש קבוצה שיכולה לנצח את גולדן סטייט בסדרה כשכל הכוכבים משחקים. אולי לקחת משחק אחד, שניים בלחץ אטומי.
הסיכוי היחידי מול גולדן סטייט הוא אם גרין לא ישחק איכשהו. אני עדיין חושב שבלעדיו הם קבוצה מאוד מוגבלת הגנתית. הדברים שהוא עושה בהגנה הם מדהימים. כמו שלושה שחקנים.

אני
אני
01/04/2017 8:00:15

הזקן הפך לחלק ממנו אחרי כל השנים, גדלו שם כנראה רשתות עצבים וכד'
מאיך שהראש שלו עף אחורה בכאב אחרי הליטוף זקן של קרי

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 8:01:03
Reply to  אני

1000 +

הגבתי על זה 2 שורות למטה.

captain beefheart
captain beefheart
01/04/2017 8:00:20

אולי עדיף דוראנט על הספסל?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 8:00:22

חחח . איזה שחקן תיאטרון הארדן . איך נרתע מהאיו-מגע של סטף כאילו הכישה אותו קוברה .
שחקן אדיר . לדעתי הוא מפספס קריירה בברודוויי .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 8:01:32

וכמובן קיבל שריקה .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2017 8:00:47

איגי ענק. תמנון.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
01/04/2017 8:07:58

אפלטון, אני שותף לאופטימיות שלך, יוסטון היחידה שמציגה איזשהי יכולת התנגדות מול הווריורז. אבל כדאי להסתכל שוב במספרים שרשם דוראנט נגד הרוקטס העונה – אוף דה צ'ארטס, ולא רק בנקודות.

רן הנרגן
רן הנרגן
01/04/2017 8:13:03

מנחם, קר בכל זאת מבין משהו בכדורסל אם הצליח לקבל תפוקה כזו ממגי, האין זאת?

אם גרין ישלח קלטת היילייט ממשחק ההגנה שלו במחצית השניה הוא אוטומטית מקבל את תואר שחקן ההגנה של השנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/04/2017 8:33:56

אפלטון, אתה קטן אמונה.

בסדרה פוטנציאלית נגד גולדן סטייט
לא יהיו באק-טו-באק, ואני מאמין שנראה גרסה בריאה וכשירה יותר של הארדן.
הלילה הם שיחקו עם 8 שחקנים בחלק הלא נוח של באק-טו-באק,
והם עדיין הגיע לרבע האחרון ביתרון.
אם רק היה להם קצת יותר דלק במכלים…

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 8:52:11

לזה אני קורא לראות את חצי הכוס המלאה. רק שבמקרה הזה זו לא יותר מרבע כוס .
ומה עם הצד השני ? כמה פעמים יבואו האחים ספלאש לא מפוקסים והקבוצה כולה לא שומרת בחצי הראשון כראוי , אחרי ההנג-אובר והתשבוחות מהבאק-טו-באק מלפני יומיים ? האם בפלייאוף זה יקרה?
ומה עם ה-MVP מלפני שלוש שנים , שבינתיים עורך חימומים מחוץ
למגרשים ?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 8:55:21

ובכלל , בשביל לפגוש אותנו הרוקטס יצטרכו להדיח את הפופוביצ'ים . לא רואה את זה קורה . ס"א יותר טובה ויותר מאוזנת .

Mbk
Mbk
01/04/2017 9:13:52

8 שחקנים זה לחם בשביל ד׳אנטוני
הוא מאמן של רוטציות קצרות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/04/2017 9:00:22

להמר על ג"ס בתחילת הרבע הרביעי מול יוסטון זה ההימור הכי בטוח בספורט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/04/2017 9:02:19

אגב כשדוראנט לא איתם – אני לגמרי בעדם.
(עדיין. לא כיף כמו הסגל של שנה שעברה אבל עדיין.)

הייט-אשברי
הייט-אשברי
01/04/2017 9:06:45

אתה בעד הלוחמים ? מתיחת 1 באפריל 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/04/2017 9:42:45

הייתי הכי בעדם עד סיפור דוראנט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/04/2017 9:04:02

דאנטוני המציא אחלה שיטה לעונה הרגילה.
נהדרת למי שפלייאוף לא חשוב לו.

דה שוט
דה שוט
01/04/2017 9:41:43

חברים – מילים לריק. הטילים יקורקעו באוקלהומה 🙂